Nice Way WM009C Pilot 9-kanałowy

233,70 PLN zawiera 23.00% VAT
Kod produktu: #4615
Producent: Nice
  • Pilot do sterowania napędami bramowymi NICE w trybie ''góra-stop-dół''
  • Współpraca: Flor, One, INTI
  • 4,5 miliarda kombinacji kodu
  • Modułowość - możliwość dobrania koloru i kształtu obudowy

Dostawa i podatek:
Polska VAT: 23.00% zmień
Koszt wysyłki od:
9,99 PLN

Produkty uzupełniające:
Nice Way OPLA WSW Obudowa naścienna kwadratowa, biała Nice Way OPLA WSB Obudowa naścienna kwadratowa czarna Nice Way WAX Obudowa z uchwytem na magnes Nice Way WST Obudowa naścienna kwadratowa, przeźroczysta Nice Way WSS Obudowa naścienna kwadratowa, morska Nice Way WSG Obudowa naścienna kwadratowa, grafitowa Nice Way WSA Obudowa naścienna kwadratowa, srebrna Nice Way WRS Obudowa naścienna prostokątna, morska Nice Way WRT Obudowa naścienna prostokątna, przeźroczysta Nice Way WCO Obudowa pilota brelok, pomarańczowa

WM009C  9-kanałowy pilot radiowy ''góra-stop-dół''

WM009C, to pilot 9-kanałowy do sterowania napędami bramowymi NICE w trybie ''góra-stop-dół''. Tryb pracy ''góra-stop-dół'', charakteryzuje się tym, że każde z działań  ma przypisany dedykowany przycisk umożliwiający przełączenie w dowolnym momencie (otwieranie, zatrzymanie pracy, zamknięcie bramy).
Używane w NiceWay sterowanie, to droga radiowa Flor, z kodem dynamicznie zmiennym o częstotliwości 433,92 MHz.
WM009C współpracuje z radioodbiornikami serii FLOR i ONE, napędami bram Nice i centralami serii TT i A01 / A02.

Po wyborze pilota, łączymy go dowolnie z różnymi obudowami:
  • brelokiem do kluczy GO
  • obudową na stół STONE
  • obudową łukową ONDO z możliwością mocowania do ściany
  • obudową naścienną kwadratową OPLA
  • obudową naścienną prostokątną OPLA
Rodzina produktów NiceWay, to nowatorski pomysł Nice na personalizację i zapewnienie nowoczesnego, oraz estetycznego wyglądu elementom sterowania automatyki stosowanej we współczesnych domach. Użytkownik sam może dowolnie dostosować wygląd i użyteczność swojego sterowania radiowego w zależności od własnych potrzeb i preferencji.