BFT 2600872 MAXIMA ULTRA 68 Kolumna szlabanu do 8m

15732,93 PLN zawiera 23.00% VAT
Kod produktu: #37722
Producent: BFT
  • Dopuszczalne długości ramienia: 8m
  • Czas otwarcia: 4.5-6s
  • Typ silnika: asynchroniczny, trójfazowy
  • Silnik przekładniowy w kąpieli olejowej
  • Ochrona przed wandalizmem dzięki systemowi wału korbowego

Dostawa i podatek:
Polska VAT: 23.00% zmień
Koszt wysyłki od:
9,99 PLN

Produkty uzupełniające:
BFT 2601312 Zestaw oświetlenia LED na ramię szlabanu 3m (R/G) KIT ATM LIGHT 3 R/G 2W LUCI LED RED/GRE BFT 2601311 Sprężyna fioletowa do szlabanu MAXIMA ULTRA 68 F=9,5 (MLC9.5) BFT 2601310 Sprężyna żółta do szlabanu MAXIMA ULTRA 68 F=9 (MLC9) BFT 2614120 Pilot MITTO COOL C4 BFT 2601276 ALLU 2 MAXIMA ULTRA Moduł zasilania oświetlenia LED BFT 2614118 Pilot MITTO COOL C2 BFT 2600560 Fartuch pod ramię do szlabanu Maxima RST ATM BFT 2612602 OMEGA ATM U35 - Uchwyt ramienia do szlabanu MAXIMA ULTRA35, OMEGA ATM U35 BFT 2450118 Uchwyt ramienia do szlabanu MAXIMA ULTRA 68 (Omega Atml U) BFT 2605231 Sprężyna czarna do szlabanu MAXIMA ULTRA 68 F=11 (MLC11)

BFT 2600872 MAXIMA ULTRA 68 230V JEDNOSTKA CENTRALNA DLA RAMIENIA 8m (P940074 00002)


Szlaban elektromechaniczny 230 V z asynchronicznym trójfazowym silnikiem i falownikiem do sterowania wjazdami do 8,0 m. Czas otwierania 4.5-6.0s ze spowolnieniem.
Przystosowany do instalacji w obszarach o wysokiej częstotliwości ruchu i częstego odwracania kierunku ruchu szlabanu (np. bramki do poboru opłat na autostradach, parkingi samochodowe o wysokiej częstotliwości ruchu itp.). Wersja bez sprężyny. Kolor RAL 7015.

Falownik z trójfazowym silnikiem indukcyjnym umożliwia precyzyjną kontrolę i zarządzanie prędkością szlabanu. Ponadto zapewnia doskonałą dynamikę przyspieszania i zwalniania, co gwarantuje wyjątkowo cichą pracę. Sam silnik trójfazowy eliminuje potrzebę konserwacji, zapewnia wyjątkową niezawodność i cichą pracę. Z uwagi na to, że nie powoduje iskrzenia, nadaje się do stosowania również w niebezpiecznych strefach.

Jednostka redukcyjna w kąpieli olejowej gwarantujące wyjątkową trwałość i niewymagające konserwacji. Zapewnia również wyjątkowo cichą pracę i brak możliwości zmiany kierunku ruchu.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • silnik zasilany napięciem 230V z inwerterem
  • wbudowana centrala sterująca CSB-XT z wyświetlaczem LCD
  • obudowa przygotowana jest w procesir kataforezy i malowana jest proszkowo
  • bezpieczeństwo zapewnia funkcja wykrywania przeszkód
  • po natrafieniu na przeszkodę szlaban zatrzymuje się i odwraca ruch
  • wyposażony w zwolnienie przy otwieraniu i zamykaniu
  • zintegrowany radioodbiornik z kodem dynamicznie zmiennym umożliwia zapamiętanie 2048 pilotów
  • elektroniczna regulacja położenia ramienia oraz siły
  • cechuje się bardzo wysoką żywotnością

DANE TECHNICZNE:

  • Zasilanie silnika: 230V
  • Centrala sterująca: CSB-XT
  • Użyteczne światło przejazdu: do 8m
  • MCBF: do 5 mln cykli bez awarii
  • Czas otwarcia/zamknięcia: 4.5-6s
  • Typ silnika: asynchroniczny 3-fazowy
  • Typ przekładni: w kąpieli olejowej
  • Inverter: tak
  • Reakcja na uderzenie: enkoder optyczny
  • Blokada Mechaniczna , przekładnia ROD & CRANK(antywandal)
  • Odblokowanie: wewnątrz kolumny szlabanu
  • Obudowa: stalowa malowana proszkowo RAL 7015
  • Zakres temp. pracy: -30°C - +60°C
  • Klasa szczelności: IP54

Materiały do pobrania
Instrukcja 1.91 MB